whit שני polka domino dotsuit ($ 168) מאנתרופולוגיה
העיניים שלי קיבלו כל ענק בגודל אנימה כשראיתי את זה polka-dot custsuit מ מעבר לחדר …

אה, אנתרופולוגי, לעולם לא אבין את הכוחות המסתוריים שלך. איך עשית לי לחשוב שאני באמת יכול ללבוש נקודות פולקה מ ראש כדי צריך להיראות לגיטימי לחלוטין? אני חושב שיש לו משהו כדי לסיים עם המוסיקה שלך או תאורה של החנות … אני לא יודע. או שזה סוג של וודו אופנה מוזרה.

פרסומת

בתיאוריה אני אוהב את התלבושת הזאת על ידי שניים (168 $) הרבה. זה בא בגדלים קטנים וקבועים, דבר אחד, אז לא הייתי צריך להכות את הרגליים pant. ואז יש את נקודות הפולקה, אשר לי הם נצחי, כמו פסים ונמר הדפסה.

ואז יש גם את הזווית השחורה והלבנה (שוב, לעולם לא יוצא מתוך סגנון), וכיצד כל העניין הוא תלבושת חד-פעמית שלמה, אז אתה פשוט לזרוק אותו ואתה freakin ‘לעשות.

אני גם מקבל ’40s מסך סירנה vibe ממנו, שהוא סגנון שאני אוהב, ואני כבר עושה רשימה מנטלית של כל השפתונים האדומים מט אני הולך ללבוש עם זה.

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

ואז ניסיתי את זה …

כשניצחתי את הגב בחדר ההלבשה וראיתי את עצמי במראה, אמרתי, “זה כל כך לא קורה,” לפני שביצע במהירות, חחח!

אתה יודע כמה תלבושות נראה בסדר גמור מ זוויות מסוימות, אבל אז כאשר אתה בפנים המראה מלא על הם פשוט נראה לא בסדר?

ללא שם: כן, במקום להרגיש כמו bette davis או קתרין הפבורן בו, הרגשתי כאילו אני עומד לצאת ממכונית קטנה מאוד עם 12 ליצנים זעירים מאוד.

היי, לפחות אני יכול לומר שניסיתי, נכון? כי אתה אף פעם לא יודע מתי זה נוגע לבגדים. במקרים מסוימים הדברים שאתה חושב שאתה לעולם לא ללבוש בסופו של דבר להיות חמוד מאוד.

Aaand במקרים מסוימים הם לא.

פרסומת

האם אתה ללבוש את זה שחור ולבן polka-dotsuit? שואל המוח רוצה לדעת …

האם אתה ללבוש את זה polka-dotsuit?

בהחלט

ממש לא

אולי…

צפה בתוצאות

טעינה …

מכור ידידותי לשכונה שלך,

קארן