מרק הוא אחד מאותם דברים שנראים (לי) כמו שזה יהיה קשה לעשות, אבל כאשר אתה באמת לרדת אליו, זה בדרך כלל רק לזרוק חבורה של דברים לתוך סיר, מערבבים אותו וממתינים.

זה לא כל כך קשה! זה קצת כמו עיניים מעושנות. קצת תרגול, ואתה מתחיל להבין איך חתיכות להתאים יחד. אז זה לא כל כך קשה לבצע.

פרסומת

מרק הוא הדבר האהוב עלי לאכול כשאני מרגיש תחת מזג האוויר (אני עדיין מקבל מעל הקרה), ואני עשיתי את מרק עגבניות חומוס בלילה האחרון מתכון על skinnytaste.com. התברר כל כך טעים. אני לא יכול לחכות כדי לעשות את זה שוב, אבל אני חושב שאני הולך להכפיל הכל ולעשות פעמיים. ואז אקפיא את הנוסף.

זה היה סוג של החלטה של ​​רגע אחרון, ולא היו לי עשבי תיבול טריים, אז אני מחליפת אותם על עשבי תיבול יבשים מהארון שלי.

השתמשתי בתנור ההולנדי החדש שלי (יש לי את זה מן היעד בחודש שעבר), ואני freakin ‘אוהב את הדבר הזה. איך עשיתי את זה הרבה זמן בלי תנור הולנדי ??

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

זה בדרך כלל כמו המתכון על skinnystaste, אבל התחלתי להתחמם כפית שמן זית במחבת רוטב בינוני. ואז ירדתי בסלרי קצוץ, גזר, בצל (השתמשתי שאלוט כי היו לי אותם) ושום מבושל עד שהם קיבלו נהדר ורכים.

ואז מזגתי במרק ועשה נקודה לגרד כל סיביות של ירקות שנדבקו לתחתית המחבת, כי זה יוסיף טעם למרק.

אחרי המרק, הוספתי שתי פחיות של חומוס (סחוטות ושטופות), פחית גדולה של עגבניות קצוצות (אני חושבת שהמתכון המקורי סיפק עגבניות מרוסקות, אבל התקדמתי), פרמזן ועשבי תיבול. עוררתי את כל זה ביחד, ואז הניח את הדף על הסיר והניח לו לבשל נמוך במשך 30 דקות.

פרסומת

אחר כך הוספתי שתי כוסות של תרד, חיכיתי כמה דקות עד שהיא נבלעה, וזהו. יש לך מרק!

מכור לערער את השכונה הידידותית שלך,

קארן