… חולצת טריקו עם המספר, כמו גם שם של השחקן המועדף של בעלך על הצוות המועדף שלו, כמו גם assie תואם עבור הבת שלו בעתיד התינוק! לפחות אני מאמין כך.

סיפקתי אל רכזת זה Draymond ידידותית לסביבה הזהב ציין לוחמים חולצת טריקו (הם צוות הכדורסל האזורי שלנו כאן באזור המפרץ) עבור חג האהבה, כמו גם אני נשבע, הבחור היה דמעות בעיניו.

פרסומת

קצת סיפור אחורי: אל רכזת Looooooves Draymond Eco ידידותי (“הוא משחק עם כל כך הרבה לב!”). הייתי אפילו ללכת עד כדי כך לטלפון להתקשר אליו הבחור הנוכחי של אל הרכבה, חה!

BG גם קיבלה את אביה מתנה V- יום – לוחמים תואמים Onesie, אשר היא מתכננת ללבוש כאשר הם רואים את הפלייאוף יחד … בהנחה הלוחמים להפוך את הפלייאוף השנה.

אם אתה כמו עם אוהד ספורט, בפעם הבאה שאתה דרישה מתנה עבור האיש שלך (או ילדה) עם זאת הם stumped לחלוטין, מאמינים על ספורט הלבשה. זה היה פגע ענק בבית שלנו.

פרסומת

גיליתי את assie כמו גם את tee עם השם של דריגמונד ירוק, כמו גם מספר על זה ב- NBA בחנות האינטרנט. אני בהתחלה, נועדו לקבל ג ‘רזי תואם עבור כרטיסיות, אבל לא יכולתי לגלות אחד כי אני האמנתי שהוא רוצה (Haha), אשר מוביל אותי לשאול שאלה לחיצה מאוד … למה זה כל כך קשה לגלות כדורסל ללא שם: ג ‘רזי עבור החתול שלך?! זה באמת לא צריך להיות זה קשה, אנשים.

מכור הקהילה הידידותית שלך,

קארן