$ 22 Mac צבוד לי להסמיק
מסודר וחדש לי

שלא כמו סדרת הגיבורים שלי, אשר תכונות מוצרי איסוף קבוע אני יודע ואהב זמן רב, מסודר וחדש לי סדרה מציג מוצרים איסוף קבוע כי החליק תחת מכ”ם לזמן מה, אבל אז גיליתי אותם! – ועכשיו אני חושבת שהם מסודרים וחדשים לי.

האם זה החיים האמיתיים?

האם אני חולם?

פרסומת

מישהו צובט אותי, בבקשה, כי אני לא יכול להגיד אם Mac Sheertone להסמיק צביטה לי (22 $ עבור 0.21-oz. פאן) באמת טוב כמו שאני חושב שזה יכול להיות.

זה אלמוגים חומים מטומטמים של מאט בראון, ואני לבשתי את כל סוף השבוע לטיול שלי לנאפה עם הבנות. אף פעם לא שואל ג’ן או סינדי, “האם אתה מוכן?” או נאנח באופן דרמטי / גניחה (קוד עבור “קארן, להזדרז!”).

אתה מבין, הם שניהם תחזוקה נמוכה מאוד (הרעיון שלהם לשים על איפור לארוחת ערב כרוך שפתון), אז אני ברווז מוזר, והם תמיד נותנים לי חרא לקחת לנצח כדי להתכונן (האמת היא, הם ממש צודקים). כי ידעתי שאני לא אוכל לדלה – Dally כאשר מתכוננים בטיול הזה, אני ארז מוצרים שידעתי שאני אהיה מסוגל להשתמש במהירות – ביניהם קרם לחות, מסקרה, מסקרה, מילוי, מבריק ומק צובט אותי סומק.

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

Mac קמצוץ לי סחיטה על העור שלי NC42
מה עושה לצבוט לי סומק טוב כל כך מוכן?

ובכן, שלא כמו MAC בזהירות ו coppertone, אשר שניהם להישען כלפי אפרסק חם, צביעה לי צלילי אלמוגים ורוד בראון, לעשות את זה לעבוד טוב יותר, אני חושב, עם מגוון גדול יותר של צבעים – די הרבה צבע שפתיים יש לי אי פעם איתי בארנק שלי – ולמרות היותו פיגמנט מאוד, זה לא לוקח אמון כף היד האולימפי לממזרת. כל מה שנדרש הוא אחד, או במקרים מסוימים שני, שכבות לכל יום ללבוש.

אז אני חושב שזה הרבה יותר רב תכליתי.

לובשת מקצב אותי על לחיי
אם תחליט לקחת את זה עבור ספין, נסה ליישם אותו עם מברשת סיבים MAC DUO פנים, או משהו כזה, במקום מברשת סומק סטנדרטי. צביטה אותי כל כך פיגמנט כי אתה עלול ללכת החוצה עם זה אם אתה לא זהיר.

לפעמים כשאני פשוט מקבל את זה רנד- o סומק מברשת הוא בהישג יד ולהשתמש כי כדי ליישם את זה, אני בסופו של דבר נראה כמו ליידי Esmerelda, The Onimatronic Fortune Teller Beach Bandwalk Arcade …

פרסומת

אני חושב שזה פשוט יותר להחזיק את כמות הפיגמנט אני משתמש כאשר אני משתמש במברשת סיבים Duo. עשה לעצמך מוצק, ולקבל מברשת בואש כדי לעזור לסומק יפה זה עובד הקסם שלה.

מחיר: $ 22
זמינות: זמין כעת בקו הקבוע Mac באינטרנט ובחנויות MAC ו דלפקים
איפור וקסמה בלוג דירוג: A- (יפה ופיגמנט, ופיגמנט די, אבל להיות זהיר אשר מברשת אתה משתמש כדי ליישם אותו)

מכור ידידותי לשכונה שלך,

קארן