עבודה עבודה עבודה עבודה עבודה
כשאני יושב כאן, זיעה שופכת את פני, הגוף שלי מרגיש עבד, כמו גם את הרגליים שלי כמו גם זרועות כמו גם רגליים לחלוטין חסר תועלת – Dagnabbit, אני מרגיש טוב.

למעשה, הרבה יותר טוב. אני מרגיש נהדר. למרות שאיבו הגומי שלי הובסו לחלוטין, אני מאמין שאני עדיין יכול ספרינט על פני שדה כדורגל (אם הייתי צריך לרדוף אחרי קיאנו). זה מה שזה כמו לעשות אימון עם כושר גופני מדריך כושר סידני cummings ב YouTube. בסוף, אתה בילה לחלוטין, אבל הרוח שלך הוא לגמרי נמרץ.

פרסומת

אני כבר עושה קטעי וידאו של סידני במשך כמה שבועות, כמו גם אני מכור!

ללא שם: בואו נעשה קצת סרוק, ילדה!

Sydney של מאמן אישי מורשה, מומחה תזונה, כמו גם מגשר גבוה באוניברסיטה לשעבר, כמו גם האימונים שלה הם הטובים ביותר שהתחלתי ב- YouTube.

היא מאמרת אימון חדש כל יום (!), כמו גם יש הרבה כדי לבחור מתוך. כל מושב שונה, אשר שומר אותם מרתקים כמו גם תמיד עושה אותם אתגר. היא עושה שילוב של HIIT (אימון אינטנסיביות גבוהה), bodyweight (תרגילים לנצל את המשקל שלך כדי לספק התנגדות נגד כוח הכבידה), cardio, מתיחה, כמו גם משקולות אימונים, כמו גם כל אחד – בין אם זה 30, 40 50 או 60 דקות ארוכות – משאיר אותי נוטף בזיעה, כמו גם מרגיש חזק כמו גם הושלמה.

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

קטעי וידאו – לא הולך לשקר – הם מאתגרים לחלוטין, אבל סידני בדרך כלל מראה גרסאות מותאמות אישית של תנועות מסוימות עבור Newbies (אשר אני מעריך, מאז כמה ימים אני דרישה לקחת אותו לרמה). היא גם מסבירה היטב איך להגדיר את הגוף שלך, כמו גם מה השרירים שלך חייב להרגיש כמו שאתה צעד עם כל תרגיל.

גם הזמן זבובים. האימונים הם מעל במהירות מאז שאתה עובד קשה קליפ מכובד, בדרך כלל עם 15-30 שניות של מנוחה כל 30-45 פרץ השני של מאמץ קשה. עשיתי 50 דקות של מחנה האתחול בסגנון וידאו הבוקר, כמו גם למרות שזה באמת תיגר לי (לשאת זוחלים!) מלגמור, זה היה כמו ממצמצת, כמו גם זה נגמר. אני אף פעם לא מרגיש כמו הכיתות לגרור על מאז שהם שומרים אותך זז.

רק מרוסק את זה!

יותר מכל, אני באמת מעריך את הסגנון החיובי של סידני, אופטימי. היא חיובית, אבל לא, כמו, בצורה מופרזת מופרזת מופרזת, כמו גם היא דוחפת לך קשה, אבל זה גורם לך להאמין שאתה יכול לדחוף עם אלה נציגים האחרונים, גם כאשר הגפיים שלך הם רוטטים כמו shakers מלח.

למרות שאני רק במרחב המחיה שלי כשאני עושה את קטעי הווידאו, בדרך כלל בזמן גס קצת בבוקר, אני מרגיש כמו סידני איתי, אישית מנחה אותי כמו גם מניע אותי לדחוף עם הגבולות שלי.

הייתי כל כך כואב יום אחרי עושה את זה זעיר הלהקה אימון …

האימונים המועדפים שלי עד כה היו אלה bodyweight רק אלה, אשר לא צריך שום סוג של ציוד, אבל הם עדיין אכזרי (בצורה הטובה ביותר האפשרית). אתה מקבל חבורה גבוהה calorie המפץ עבור הכסף שלך. עסקאות גדולות של קלוריות נשרפו תוך זמן קצר.

אני גם אוהב את האימונים הגוף הכולל היא עושה עם משקולות מורכבות, שבו אתה מרים משקולות כדי לדחוף חלק אחד של הגוף שלך תוך כדי עבודה בחלקים אחרים בדיוק באותו זמן. לדוגמה, עושה תלתלים שרירי בזמן lunging. אלה אימונים לשלב משקולות כמו גם cardio מאז כל מה שבאמת זז.

למרות שאני האדם הכי פחות רב-תכליתי בעולם, עדיין נתנו לנאה.

Her stretch workouts are likewise great. They leave my legs as well as arms all loosey-goosey (and that’s coming from a woman who can barely touch her toes on a great day).

Give one of her workouts a try. I believe you’ll like them.

מכור הקהילה הידידותית שלך,

פרסומת

קארן

נ.ב. I’m packing for a quick trip this weekend! We’re checking out Hearst Castle for my birthday. I’ve never been before.

I hope I don’t get lost in one of the trick rooms.