בשבילי, אבדה היא אחת מאותם חנויות זה כמו כוח הכבידה של יופיטר. זה שואב אותי! יש אחד בקניון של קורטי מדרטרה ליד הבית שלי, ואף שלי מחייב אותי ללכת בכל פעם שאני שם, רק כדי להריח את השמפים ומרככים.

הגברות שעובדות שם תמיד כל כך נחמדות. “אני יכול להביא לך כוס תה או לעזור לך למצוא מוצר?” ואני כמו, “לא! אני רק כאן כדי לרחרח את שמפו … ”

פרסומת

חחח! הם צריכים לקבל את זה הרבה. אני לא רואה איך מישהו לא יכול ללכת לחנות Aveda, אם כי. הם כל כך צמחים וארוזיים ומרעירים ורקוד, כל כך טובים לאף שלי. האהוב עלי של ניחוחותיהם הוא champure, אשר רק כל כך קורה להיות ריח מאחורי שמפו החדש שלהם chappure יבש.

Champure הוא החתימה שלהם מרגיעה ריח, וזה מלא 25 פרחים ותמציות צמחים, כמו לימון verbena לבנדר (הבקבוק אומר כי החומרים הם “99.8% נגזר באופן טבעי”). ללא שם: אהה … ללא שם: הוא כמו יום ראשון אחר הצהריים ב ספא.

אז בגלל הריח, כמובן שהייתי צריך לנסות את שמפו היבש החדש. 2-oz. בקבוק עולה 30 $, וזה על מדפים בסלונים Aveda, ספא וחנויות (זה גם זמין באינטרנט). כמו כן, שלום! – שמפו יבש Junkie הכי טוב כאן. אני משתמש בהם ארבע או חמש פעמים בשבוע.

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

דברים ראשונים הראשון, האריזה.

הממ … זה עובד כמו בקבוק squishy של אבקת התינוק, והמוצר הוא אבקת לא אירוסול, אז אתה הצעת הבקבוק הפוך, ואז להביא את זה בצד הטוב ביותר, ואז לסחוט, ואת אבקת נשיפה החוצה בערפל.

עכשיו, אני מגושם, כך שאולי יש משהו כדי לסיים את זה, אבל יש לי קשה להשתמש בבקבוק. בהשוואה לאובססיה של שמפו היבש שלי (ואחד השמפים היבשים הטובים ביותר בהיסטוריה של העולם), הוכחה חיים אידיאלי יום יבש שמפו, אשר מגיע תרסיס אירוסול, זה מאתגר אחד לשימוש. האבקה יוצאת בנפחים ולא מתפזר באופן טבעי על שטח רחב, מה שמזמין שאני צריך למקם את המכשיר הכי טוב קרוב לקרקפת שלי, וגם אז, אני בסופו של דבר עם שאריות אבקה לבן שלי, אשר אז לוקח לנצח ביום כדי לצחצח (אם כי זה עושה בסופו של דבר להגיע למקום שבו הוא בלתי נראה בעצם).

קרוב לוודאי גם בגלל כמה קל לחלוק יתר, זה גם משאיר את השורשים שלי מרגיש קצת גמיש.

נתתי לו כמה מנסה לראות אם בפועל היה להפוך את הבקבוק פשוט להשתמש, אבל זה באמת לא.

אני אוהב את הריח chappure, את החומרים הטבעיים, ואת האבקה נראה עושה עבודה די טוב קלט שמן “מסתיר” לכלוך, אבל גדול יותר 4-oz. בקבוק החיים הוכחה יום שיער אידיאלי עולה 22 $.

Aveda Champure שמפו יבש יש מרכיבים פנטסטיים ריח נהדר, כך שזה עלול לרדת איך אתה מרגיש לגבי הבקבוק.

פרסומת

מכור ידידותי לשכונה שלך,

קארן

נ.ב.