מרגיש מאוד 90s ב Mac יקרים מאוד ($ 17), אחד, כמו גם רק שפתון מאט באוסף Mac Kiesza, הציע 9 פבואר עם 23 במרץ על האינטרנט כמו גם בחנויות MAC בחר
אני מרגיש פתאום נאלץ לעשות ספרינס רוח בזמן אכילה? עוגיות שוקולד צ’יפ. אמנם, אני אפילו לא מבין אם זה אפשרי … אבל איפה יש רצון (ורצון לאכול עוגיות), יש דרך! תודה, Mac Kiesza אוסף!

זה רק אז קורה כי Kiesza שרה אחד המנגינות על רשימת ההשמעה שלי sprinting.

פרסומת

אחי, כי מנגינה גורם לי לגרור @ss!

השותפות החדשה שלה קטנה ארבע חתיכת Mac יוצאת בשבוע הבא, כמו גם את שני המוצרים standout הם כמה שוקולד טעים חום. יש שפתון מאט חדש שנקרא יקר מאוד ($ 17), כמו גם Lipgloss Vamplify חדש בשם רעם נשיקה ($ 21).

Mac Kiesza דוגמיות מלמעלה: שפתון מאט ביקר מאוד (חום רך חם), vamplify lipgloss במשחתת רעם (שוקולד עמוק), כמו גם אניה נזללי בנקודה שחור (לא בתמונה: עיפרון חום ענק בקורק)
יש גם שני מוצרים אחרים באוסף, שניהם מקדמים מחדש מן הקו לטווח ארוך. יש עיפרון ענק ענק בקורק (21 $), כמו גם לינר נוזל בנקודה שחור ($ 21), אולם אה – אתה יכול לקבל את כל סוג של זמן ישן.

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

שפתון מאט ביקר מאוד ($ 17)

רק כשאני מרגיש מוכן למדינה “אני אאודי 5000” ל ‘שפתיים חומות מאט מאט (היי, השתמשתי בהם מספיק כדי האחרון שלושה חיים), Mac יוצא עם אחד יפה יותר. כמו גם זה יפה! זה חום חם עם נימות ורוד, כמו גם זה לא בוצי או מטושטשת להסתכל בכלל, שלא כמו חומים רבים כל כך.

משמאל: Mac Vamplify ב רעם לנשק ($ 21), לינר נוזלי בנקודה שחור ($ 21), כמו גם שפתון מאט ביקר מאוד ($ 17)

ללא שם: זה ורוד באמת גוונים את הצל הזה למטה, כמו שאני אוהב. חיית המחמד שלי peeve על שפתונים כהים כהים כהים הם שהם גורמים לי להיראות כאילו אני עומד לזרוק. הם פשוט כל כך שטרקים, אני לא יודע … Aggro? עם זאת ורוד זה עושה את זה הרבה יותר לגישה, כמו גם waaay פחות מפחיד. אני מתערב אם הייתי משתמש בו, כמו גם אתה נתקל בי בסמטה חשוכה שתאמין שאני עומד להציע לך תה כמו גם crumps, במקום לנצח למטה.

Vamplify Lipgloss ב רעם נשיקה ($ 21)

באשר Vamplify Lipgloss ב רעם נשיקה, OMG! – זה נראה כאילו אני נמס שקית של עוגיות הביתה אגרה, כמו גם מרוח אותם סביב השפתיים שלי … אבל בצורה הטובה ביותר האפשרית.

זה אחד כהה, כמו גם שלמות שוקולד מבריק. זה מרגיש כמו קרמית, אז זה לא דביק, אבל זה לחות מאוד (וכמו אהוב מאוד, יש לו טעם סימן מסחרי וניל כמו גם ריח).

מק קיסזה
נוזל לינר בנקודה שחור ($ 21)

יש לי חיבור שנאה אהבה עם MAC Slocklasts. ראשית, הם פשוט נמשכים כל כך הרבה זמן. כמו גם זמן רב. הם ממש קשה להסיר. אני יכול לשפשף כמו גם לשפשף בעיני, כמו גם הם לא להרים בכלל.

ואז יש את המוליך נקי … זה tad כמו גם גמיש, כמו גם שיש לי קשה finagling קו ישיר איתם.

פרסומת

* אנחה * איפור מאבקים …

מכור הקהילה הידידותית שלך,

קארן