חדש מ תועלת: אבקת Brow Foolproof ($ 24 כל אחד)
יש לי את התיאוריה הזאת שכולם בשלב מסוים בזמן עובר בשלב גדול של Bold Bold, שבו כל מה שאתה רוצה בחיים הוא Outs Glows.

שלי קרה Circa 2014-2015, וכאשר הם קורים, אתה חייב לקבל אותם מחוץ למערכת שלך, כמו היכרויות בנים רעים או רוצה פוני או מקבל הרעלת מזון. אתה רק צריך לתת לו לעבור אתכם.

פרסומת

אם יקרה לך לעבור את העידן של המסע האיפור שלך עכשיו, לטובת יש שלושה ערכות מצחמות חדשות שאולי תרצה.

היתרון foolproof אבקת אבקת לבוא 1 אור, 3 בינוני ו 5 עמוק. לכל אחד יש שני גוונים – גוון בהיר יותר עבור החלק הפנימי של המצח שלך וגוון כהה יותר עבור הזנב החיצוני – כדי לקבל את זה אפקט המצח נועז. הם 24 $ כל אחד וזמין על מידות ימין מיאו.

מלמעלה: 1 אור, 3 בינוני ו 5 עמוק

ערכות לבוא עם המוליך עם ספוג מערבב מחודד על קצה אחד ספוי על השני. אבקות הם סופר רך, ואת ספוג מרים שפע של מוצר, כך שאתה יכול לקבל הרבה כל יום ארוך טווח צבע למעלה בגבות שלך תוך פחות מדקה.

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

אחד של אבקת המצח שלי Peeves Peeves הוא כאשר אני יכול לראות נקודות כהות של אבקת המצח התיישב לתוך הנקבוביות כתמים דלילים באפלים שלי, אבל זה לא קורה כשאני משתמש.

לפני ואחרי. אני לובשת את הערכה העמוקה, אם כי אני יכול כנראה לברוח עם המדיום, מדי.

פרסומת

כאשר הדברים מתחילים להשתבש (זה קורה), ואת הגלים שלך לקבל מודגש מדי, כל מה שאתה צריך לעשות הוא לתפוס ג’ל ברור. לטובת יש אחד, וזה הטוב ביותר שם בחוץ IMO (אפילו טוב יותר מאשר אנסטסיה המפורסם ג ‘ל ג’ ל). רק להפעיל את זה קדימה ואחורה דרך הגבות שלך כמה פעמים כדי לסובב את האינטנסיביות, לחכות לו להתייבש, ולאחר מכן למלא את כל כתמים דלילים שנותרו.

השכונה הידידותית שלך מכור לאהוב יופי,

קארן