דפקו את העיניים הבהירות האלה במהלך שעת הזהב, הידועה אחרת בשם “זמן מנוחה אחר הצהריים”, ידוע אחרת בשם “הפסקה של שתי שעות כאשר קונור לוקח תנומה ואני מקבלת ללבוש איפור של Li’l “.

הפתעה קו לאש נמוך

אני לובש אצבעות חומות חמות עם כחול מאט בהיר על קו הריסים העליונים ומתנגשים, טיל נוצץ על קו הריסים התחתון … אבל תסתכל מקרוב! תוכלו גם לראות קו דק של אותו כחול מאט בהיר אני לובש על קו הריסים העליון שלי מחבק את השורשים של קו הריסים התחתון שלי עבור הפתעה איפור בלתי צפוי.

פרסומת

לחדד את הנשק הזה

אתה יכול לגמרי לעשות את זה נראה עם combos מבטאים אחרים. עבור מבטא בהיר כאן (במקרה זה כחול), אני חושב שהמפתח הוא לשלב גימור מאט כהה יותר עם שימר מצית יותר. אני חושב שזה מה שעושה את זה עובד.

לפי הצבעים שאתה בוחר, יש את העין האהובה שלך עיפרון Sharpener שימושי, כי חדה יותר אניה שלך, יותר שליטה יש לך מעל רוחב של השורות שלך. נהגתי להתעלם מתעלם זה ויהיה קו הקווים שלי עם עצות משעממות עד שמצאתי הדרכה אייליינר על ידי האלה של אלתיה איפור שלה, אני אוהב אותה). היא הדגישה, שוב ושוב, את החשיבות של קצה חד בכל פעם שאתה עובד עם עיפרון. הו והנה, כשהתחלתי לחדד דתי, בטנה יש הרבה יותר קל ופחות מבולגן.

גדול UPS כדי char לנצח לשנות את חיי. ?

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

רוח איפור בעלי חיים צועקים

פרסומת

אני גם צריך לתת את זה עוד אחד של אמני האיפור האהובים עלי, בריטני סאליבן, על השראה להסתכל זה ולהרים אותי באופן זמני מתוך הברונזה שלי / חום / נייטרלים rut שגרתית. בצע אותה אם אתה כבר לא בגלל השיער שלה וסגנון איפור (איך היא מושלמת את הבסיס בלי זה נראה overdone = מדהים) הוא דברים של חלומות מזדמנים ללא מאמץ. רציני #foundgoals.

איפור בלויה במבט זה

בסיס: שרלוט טילברי קסם קרם (כדי Prep Skin), Mac Studio לתקן רך קרן מאט מקל ב NC42 (לחיים, האף, סביב הפה) ו Estée Lauder 24hr קונסילר בינוני חם עמוק (רק נקודה אחת מתחת לכל עין)

עיניים: Mac רך חום אוכף (מכסים וקפל), ריקבון עירוני תוהו ובוהו (קו לאש העליון, דק מאוד לאורך קו Lash נמוך), ריקבון עירוני חשמלי (Lash Lash), שעון חול קשת ג ‘ל ברונטית כהה, Laura Mercier קוויאר מסקרה

לחיים: nudestix שפתיים ועפרונות הלחי בסומק וטוהר (לחיים) ו- Mac Hush (לחצוות הלחיים העליונות)

שפתיים: Nudestix שפתיים & עפרונות הלחי טוהר (Lip Liner) וסומק (שפתון)

שכונה ידידותית שלך מכור יופי,

קארן