מהו מצב האיפור הנוכחי שלך איפור מברשת?

האם אתה מקל אותם בספל האהוב עליך (זה אומר “חתול מטורף ליידי” על זה), לזרוק אותם בתיק האיפור שלך, או ירידה אותם בתיבה כל willy-nilly? או שאתה עושה משהו אחר?

פרסומת

במשך הזמן הארוך ביותר, שמרתי את שלי בתיק התיק הזה עם תאים שונים, והוגש לי היטב במשך שנים רבות, אבל – עצב! – אני מניחה שאהבתי את המברשות שלי כל כך, כי כמה תאים יש חורים בהם. התיק מתפרק.

אז חיפשתי תחליף, או פתרון אחר לזה דילמה מדורגת, במשך כמה חודשים …

בטיול האחרון לביתגים עם חברי PAL שלי, הרים Marisol מארגן שולחן העבודה דומה לארגון שולחן העבודה של שפילד 6-סעיף ($ 19.99) בתמונה בראש, אבל היא קיבלה אותו בשחור.

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

הם סוג של סוזן עצלן עבור אביזרי שולחן העבודה – אתה יודע, עפרונות, עטים ו whatnot – אבל אתה יכול גם להשתמש בו כמו מחזיק מברשת איפור.

לא קיבלתי אחד באותו יום כי אני רוצה צבע שונה כדי להתאים את המשרד שלי, אבל בכל פעם שחזרתי הביתהגדי מאז אני כבר נראה במיוחד עבור thirlyabob זה twirly. נראה לי בחום, שחור, לבן ואפור, וגירסה אחרת שבה הצדדים הקרוסלים קצרים יותר ויותר.

אבל אז בסוף השבוע האחרון הלכתי וראיתי את זה ירוק מנטה, ואני הייתי כמו, “כן! זהו זה!”

אני חושב היופי בעניין הזה הוא שאתה יכול להפריד את המברשות שלך בכל דרך הגיוני לך, אם זה על ידי פונקציה מברשת, צורה, בין אם הם נקיים או מלוכלכים, או איך בדרך כלל אתה משתמש בהם.

אה, וזה מסובבת, וזה נחמד.

אם אתה חי על ידי homegoods, לפקוח עין על הילד הרע הזה. מצאתי את שלי בסעיף שבו יש להם ריהוט משרדי ואספקה, אבל ראיתי גם את זה במעברים ליד קופסאות אחסון גדולות וסלים על ידי פריטי אמבטיה.

פרסומת

תן לי לדעת איך אתה מאחסן את המברשות שלך בהערות. בונוס מציעים Q: האם המברשות שלך נקי כרגע או מלוכלך? יש לי ערימה שלמה של מלוכלכות מחכה להישטף.

שכונה ידידותית שלך מכור יופי,

קארן