Besties
שמח cirurday מן צוות אישה חתול (TCLC)!

אישה יפה רוזי כבר חבר של צוות MBB במשך קצת יותר מחודש עכשיו, כמו גם שתי הנשים שלי מסתדרים מפורסם. רוזי חביב מאפשר קונור קלייר ללכת אל הצרכים התובעניים שלה קיטי, כמו גם שניהם מבלים הרבה זמן לשוחח, משחק הסתר כמו גם לחפש, כמו גם עושה פרויקטים אמנותיים. רוזי הופכת למיקרומאגר, כאשר מישהו יושב ליד השולחן שלהם, כמו גם היא להחנות מיד את העצמי שלה על הברכיים שלך (או, על גבי השולחן שלך) אם יש סוג של אזור חופשי לחלוטין זמין.

פרסומת

אבל לאט, היא בטח, היא פותחת הרבה יותר, כמו גם יותר.

איך הבוקר שלך היה כל כך רחוק? אחרי שאני משטח הקפה שלי, כמו גם להתכונן, אני מחוץ לסור לה לשולחן, כמו גם מייקלס לאסוף כמה אספקת אפייה אז אני יכול לעשות קצת שיטה אופים בבית בסוף השבוע הזה. כמו גם אז אנחנו הולכים להיות אידיאלי להיות ציור חדר השינה של קלייר בשלב מסוים גם (behr moxie, לבנדר חיוור).

אבל לפני כן, הנה המנה הרגיל שלך של יום שבת קריאה! ?

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

רוזי נשארת בחלל של קונור כל לילה עד שהיא נרדמת.
ואז היא ראתה למרחב שלנו למשך שארית הלילה.

אלה נשים לקחת ליל כל הקדושים ברצינות! הם לא חילוף שום עלות על איפור ליל כל הקדושים, כמו גם על פי דרישה שיער, כמו גם שירותי איפור כמו Priv, כמו גם glamsquad.

Nivea Crème, Vaseline, כמו גם cetaphil. אני אוהב את כל שלוש, כמו גם אנשים נראה אוהב או לא אוהב את אלה מוצרים קסם מסורתי. באיזה מחנה אתה סתיו?

בחדשות העורקים האקראיים ביותר של השבוע, השחקן, כמו גם לשעבר “80S Teen Feathrob Rob Lowe רק הציג את הקו שלו, הכולל עסקה עם שוטף, מקרצף כמו גם moisturizers.

עסק הסרת שיער מבקש נשים לגדול שלהם “סובבים עבור movember.

חמישה מוצרי סטיילינג לשיער שיש לו בעיה להחזיק לחות.

אביזרי שיער המסייעים מחבר זה להתמודד עם משיכת שיער כפייתית.

אוי בייבי, מותק, זה עולם פראי!

אחד המועדפים שלי. להציץ אלה כנפיים!

הערה לעצמי, נסה זאת.

פרסומת

אני מקווה שמשהו פנטסטי מתרחש לך בסוף השבוע הזה! לדבר איתך בקרוב. ?

מכור הקהילה הידידותית שלך,

קארן