Eyeshadow מועדף הנוכחי בסיס: Bite יופי קשיו!
ילדה, זה הצבע הטוב ביותר … למרות שאני לא יודע מה זה קשור קשיו.

זה נתן לי תירוץ לאכול קצת זמן קצר לאחר שציליתי את התמונה הזאת …

פרסומת

אתה יכול לזכור את 24 $ bite יופי multistics מ מוקדם יותר בסתיו זה כאשר הם יצאו בחבורה של צבעים. אתה יכול להשתמש בהם על המכסים שלך, הלחיים שלך ו / או השפתיים שלך, וזה צל מסוים, קשיו, הוא רוזי חם מאוב.

אני אוהב להשתמש בו כבסיס Eyeshadow עבור Eyeshadows סגול קריר ואפור – במיוחד Playsery Prinles ואפור – אבל אני חושב שזה גם נראה ממש יפה בכוחות עצמו.

לפעמים על ימי איפור מינימליים, אני רק מקל על המכסים שלי ישירות עם המקל ואת סוג של ציור על המכסים שלי, וזה מוזר ומהנה באותו זמן. ואז אני אשתמש באצבע או מברשת מחודדת כדי לחבל את הקצוות.

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

אחרי זה, אני לסללס את הריסים שלי ולהקוד את קו הריסים העליון שלי עם אניה שחורה, וזהו. קל וזה נראה טבעי.

אם אתה רוצה לעשות יותר מזה, אתה יכול לקחת את כל צל אפר אפוי מתנדנד הוא נדנדה את העולם שלך כרגע, ואת אחד אני אוהב עכשיו הוא Mac תוספת מימד צל עין ב fathoms עמוק (זה מה שאני לובש עם קשיו בתמונה השנייה – זה שבו אני לובש קצת יותר איפור), ופשוט פופ כי ממש על גבי. ואז תערובת אותם יחד.

דוגמית קשיו … עם קשיו בפועל
לבוש קשיו על המכסים שלי, שילוב של nars lovejoy amour מסמיק על הלחיים שלי; ו nars playpen קטיפה lip לגלוש על השפתיים שלי

זמן ללבוש הוא די darned טוב. כאשר שמתי קשיו על המכסים שלי בלי פריימר בבוקר, העקיבה שלי עדיין נראית טרייה למדי כשאני לוקחת את זה בלילה (הן המקל ואת כל הצללים שאני שם על זה).

הוספתי כמה סיביות להסתכל בתמונה לעיל כדי להוסיף קצת דרמה עבור יו-אמא! קשיו כבסיס על המכסים שלי שוב, אבל עם Mac fathoms עמוק צל על העליונה. אותם סמל (nars amour ואהבה). השפה היא nars unspeakable קטיפה גלישה.
מאז אתה יכול גם להשתמש אלה מקלות על השפתיים שלך ולחיים, הם נותנים לך אפשרויות, אבל אני בעיקר להשתמש זה אחד כמו בסיס eyeshadow. אבל יש לך את האפשרות.

זכור חטיפים בסירס?

קשיו מזכירים לי ללכת לסירס כשהייתי ילד, כי חזרה ביום, סירס נהג להיות עומד באמצע החנות שבו אתה באמת יכול לקבל חטיפים!

האם מישהו אחר זוכר את זה, או שאני #datingmyself?

אתה יכול לקבל פופקורן, מסחורות ואגוזים. אבא שלי תמיד יקבל לי שקית של קשיו חמים ואייקוני דובדבן אדום.

פרסומת

יאם.

שכונה ידידותית שלך מכור יופי,

קארן